وکلای عدل آفرینان آرمان

ساخت وبلاگ

وکیل پایه یک دادگستری در چه پرونده هایی می تواند وکالت کند؟

در ایران برای وکیل پایه یک دادگستری جهت قبول و انجام وکالت در پرونده های با موضوعات مختلف و متفاوت محدودیت قانونی و انتظامی وجود ندارد و وکیل دادگستری می تواند در هر پرونده ای که به وی ارجاع می شود با هر موضوعی که باشد وکالت نماید. وکیل در غرب تهران

 

بهتر است میزان بودجه‌ تان را به اطلاع وکیل طلاق خود برسانید. وکیل طلاق باید تصویر درستی از امور مالی و هزینه ‌های ازدواج شما داشته باشد. حتما یک کپی از صورت‌ حساب‌های بانکی، اوراق بهادار سرمایه‌ گذاری ها، پرداخت‌های خرد و کلیه قبوض پرداختی همراه داشته باشید. همچنین اسناد و مدارک کلیه دارایی‌ها بدهی ‌های زناشویی خود را نیز تهیه کنید.

 

وکیل ملکی:

مواردی که در حوزه فعالیت وکیل ملکی یا به عبارتی وکیل املاک می باشد عبارتند از: فسخ قرار داد، افراز و تقسیم املاک مشاع، اخذ دستور فروش ملک مشاع، اخذ به شفعه، اراضی موات، تخلیه، خلع ید، رفع ممانعت از حق، رفع مزاحمت از حق، تجویز انتقال منافع، دعاوی مربوط به منابع طبیعی، دعاوی مربوط به شهرداری، همچنین دعاوی ملکی  شامل مطالبه حق سرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت ، الزام به فک رهن ، اخذ صورت مجلس تفکیکی ، اخذ پایان کار ، دعاوی مربوط به موقوفات، تعدیل اجاره بها، مطالبه اجرت المثل، تنفیذ مبایعه نامه نیز می باشد.

 

وکیل بانکی:

وکیل بانکی در موسسه حقوقی عدل آفرینان آرمان، در اقامه دعوا علیه برخی بانک ها در خصوص زیاده خواهی های نا به حق، دفاع از حقوق اشخاص در قبال بانک ها و مراجع ثبتی ، طرح دعوی و طرح شکایت از بانک ها از طریق دستگاه های نظارتی ، سازمان بازرسی کل کشور ، دیوان محاسبات عمومی کشور ، بانک مرکزی پیشگام بوده است و آماده ارائه خدمات تخصصی حقوق بانکی به شما می باشد.

 

وکیل خانواده:

موسسه حقوقی عدل آفرینان آرمان معتقد است که برای بهترین وکیل خانواده باید بهترین موکل بود. وکیل خانواده خوب  نیاز به موکل خوب نیز دارد به این صورت که در تمام مراحل دادرسی باید چیزی را که مرتبط به موضوع پرونده می باشد بدون هیچ گونه ملاحظه ای از وکیل خانواده پنهان نکند و برای موفقیت ضمن داشتن حوصله و صبر آنچه حقیقت تمام و کمال است با وکیل خود در میان بگذارد. همانطور که همیشه گفته می شود وکیل محرم اسرار موکل است.

 

برای پاسخ به سوالات حقوقی املاک و یا در صورت بروز هرگونه مشکلی در زمینه دعاوی ملکی می توانید از مشاوره حقوقی تلفنی و مشاوره حقوقی حضوری مورد اطمینان خود در موسسه حقوقی عدل آفرینان آرمان، از طریق تماس تلفنی بهره مند شوید.

وکلای عدل آفرینان آرمان...
ما را در سایت وکلای عدل آفرینان آرمان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : adlafarinan adlafarinanarman بازدید : 243 تاريخ : پنجشنبه 1 خرداد 1399 ساعت: 14:14